2022. május 21., szombat

10 éve online


Most egy rendhagyó bejegyzés következik, hiszen 2022 májusában ünneplem a tízedik évfordulóját annak, hogy blogírásba fogtam. Tíz év nagy idő, de amikor elkezdtem tudtam mibe vágom a fejszém, és valahol azt is sejtettem, hogyha az egészségem engedi, akkor elfogom érni ezt a szép jubileumot. Mint ahogy már készülök a 25-re vagy az 50-re is. Egyszerűen nincs miért abbahagyjam, hisz amit itt (vagy a facebookon, twitteren, másik blogon) hétről-hétre közzéteszek, az nekem maga az élet, legyen szó gyűjteményről, meccsekről, groundhoppingról vagy bármi másról, ami a profilomba vág. Az is igaz persze, hogy nem mindig egyforma az intenzitás, hisz az életem sem mindig ugyanabban a mederben folyik. Jelen pillanatban nagyon kevés időm jut írni és képeket feltölteni, sokszor abból élek egy-egy bejegyzés kapcsán, amit már előre elkészítettem magamnak a könnyebb haladás és az időszűkös hetek, hónapok leküzdésére. Ez meg is látszik a bejegyzések számán és folyamatosságán, illetve azon, hogy évek óta nem sikerült a korábban megígért rendszerezéseket, feltöltéseket sem elkészítenem. Ennek több oka is van, de ezzel nem nagyon untatnék senkit. Egyszerűen most kevés az idő, de sok a teendő, nem csak a blogon, hanem az életben is. Azért megnyugtatok mindenkit, magamtól abba nem fogom hagyni, az nem én lennék, de sajnos a naprakész, vagy a heti több bejegyzésre még egy jó darabig várni kell. Viszont, hogy ne unatkozzon annyira az, aki erre jár, a facebookon napi rendszerességgel kerülnek fel képanyagok, illetve az "Egy életen át!" című blogon rendszeresebb, komolyabb, terjedelmesebb anyagok is olvashatók az én tollamból. A munkáim (ha lehet ezeket annak nevezni) továbbra is amatőrök és azok is maradnak, így egy-egy cikk olvasásakor, értékelésekor, elemzésekor erre figyeljen oda a kedves olvasó, hisz nem vagyok sem újságíró, sem szakértő, csak egy amatőr sportszerető, aki imád ezzel foglalkozni.

hancsi78


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése