2022. május 23., hétfő

Hasting - Priory Meadow

2012-ben jártam először Hasting városában, akkor több kisebb program mellett a labdarúgók szentélyének meglátogatás volt egyértelmű cél a városközpontban található Priory Meadow-ról semmit nem tudtam. Amikor megérkeztünk a belvárosba, akkor még csak nem is sejtettem, hogy, ahol ma csak egy szobor áll, ott egykoron egy egész krikettmező terült el. Nem is akármilyen, hiszen a The Central Recreation Ground a Sussex Country Cricket Club  egyik otthona volt és 1996-ig több komoly meccsnek is házigazdája volt. A terület 130 éven keresztül szolgálta a sportot, majd a helyi önkormányzat úgy döntött, egy új bevásárlóközpont több haszonnal kecsegtet, így a stadiont egyszerűen áthelyezték. Azóta egy krikettező szoborral emlékeznek az egykori oválisra, és én is ennek az emlékműnek köszönhettem, hogy a bontás után 16 évvel tudomást szerezhettem róla.


Hastings 

Priory Meadow / The Central Recreation Ground †
(2016-ban Lebontva)

Sussex CCC


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése