2022. május 27., péntek

Angol Focipályák 1.

Csapjunk egy kicsit a lovak közé és következzen most egy sorozat, amely hat részben, szépen ötös kötésbe foglalva mutat be harminc kisebb focipályát Angliából.

A sorozat első részében Aylesbury városáé a megtiszteltetés, hogy megnyithatja ezt a remek kis sorozatot. A pálya pedig nem más, mint a Bucks CC Sports Ground, ahol a hasonló néven (Bucks CC FC) szereplő labdarúgó egyesület játssza a hazai meccseit. Sajnos a vasárnapra időzített kirándulásom túl korainak bizonyult, így nem nyertem bebocsájtást a zöld gyepre, csak a kapubejárót tudtam megörökíteni. Banwell-ben szerencsésebb voltam, mivel a Clifford Cook Playing Fields edzőközpontjának főpályájához könnyedén odasétáltam és képeket is készíthettem. A területet egyébként a Banwell FC használta, de nem ez, hanem az árok túloldalán lévő kis létesítmény szolgált a csapat hazai meccseinek otthonául, itt csak edzettek és az utánpótlásnak biztosítottak teret. Montacute településén csak nagy véletlenül futottam bele a Masons Lane Recreation Ground futballpályájába, amikor Yeovil környékén kocsikáztam. Az ilyen találkozások sokszor a legkellemesebbek, hisz egy nem várt, egyszerű grunddal gazdagodott a gyűjteményem. Naphill-be viszont célirányosan mentem. High Wycombe eme külső kis kerületén igazi kis sport paradicsom található egy krikett, egy foci és néhány teniszpályával, mindez egy nagyobb város nyüzsgésétől távolabb, kellemes környezetben, de nem túl modern környezetben. A hazai csapat pedig a Naphill and Salthers Ash Football Club volt. Woolmer Greenben egy gyönyörűen zöldellő labdarúgópálya várt rám, amely szépen fel is volt vonalazva, így nem panaszkodom erre a randevúra, igazán jól sikerült.


Aylesbury - Bucks CC Sports Ground (Bucks CC FC):
 

Banwell - Clifford Cook Playing Field (Banwell FC):

Montacute - Masons Lane Recreation Ground (Montacute FC):

Naphill - The Crick /Naphill Recreation Ground (Naphill & Salters Ash FC):

Woolmer Green - Woolmer Green Village Hall (Woolmer Green FC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése