2020. február 8., szombat

Újratöltve - Angol (Kis) Stadionok 2.

Egy kicsit eltávolodva a komfort zónámtól, most három "távolabbi" kis stadion következik, ahol már jártam korábban, de nem csak ez a közös bennük, hanem az is hogy mind a három piros-fehér csapatot szolgál.
Chatham városába már jártam párszor és miután egy ismerős is ide költözött, egy baráti látogatás után ki kocsikáztam a The Sports Groundra újfent, amely akkor épp egy kisebb felújítási fázisban volt. A Chatham Town otthona nem bír komolyabb befogadással, de a majdnem minden oldalon kiépített kisebb-nagyobb lelátó rendszer teljesen stadion jelleget kölcsönöz a létesítménynek. Mondhatni nagyon tetszetős volt amit ott láttam és már nem is először.
Princess Risboroughban nem volt szerencsém az első látogatásomkor, lévén csak random jelleggel futottam ki a sporttelepre, ahol a focisták mellett a helyi tenisz és krikett erők is állomásoznak. Mivel a labdarúgók kis stadionja a sporttelep legvégében van, így ha tényleg látni akarja valaki a pályát nem árt meccsidőpontban kilátogatni a Horsenden Lanere, vagy cselesebbek a krikettmezőn keresztülvágva is elérhetik a célt, feltéve, hogy akkor épp a parafagolyót nem bűvöli épp senki. Mivel elsőnek nem láttam az ódon tribünt, most meglepetésként ért a tornácos megoldás, ami természetesen nagyon megtetszett, hiszen nem egy klasszikus tribün megoldás az ott Princess Risboroughban.
Seaford az egyik kedvenc angliai városom, amely az itt található fehér szikláknak és a több kilométer hosszú kavicsos tengerpartnak köszönhető. Remek kis relaxációs napokat lehet itt eltölteni egy jó könyvvel, pár szendviccsel, akár rossz időben is a kocsiból nézelődve. A helyi kis stadion komolyabb átalakuláson ment át az elmúlt években, hisz amikor itt jártam csak egy egyszerű pálya volt, most viszont egy szuper kis tribün magasodik az egyik hosszanti oldalon. Igaz mindez eléggé military jellegűre sikeredett, amelyet a csapat piros-fehér színkombinációja sem dob fel igazán, de legalább már ilyennel is rendelkezik a The Crouch, ami most már stadionnak nevezhető.

Chatham - The Sports Ground (Chatham Town FC):

Princess Risborough - Windsor Playing Field / Horsenden Lane (Risborough Rangers FC):

Seaford - The Coruch (Seaford Town FC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése