2020. február 8., szombat

London BMX

A BMX pályák nem tartoznak az általam sűrűn látogatott helyek közé, de mióta olimpiai sportág lett én is jobban odafigyelek rájuk, így ha akad egy az utamba, akkor azt nem hagyom megörökítetlenül. Így történt ez London utcáin járva az elmúlt 13 esztendőben is.
Az első ilyen pályám fényképezésére egészen 2007-ig kell visszanyúlnom, amikor is az Old Dagenham Parkban járva, a helyi zöldövezetben volt egy ilyen kerékpáros ügyességi pálya kialakítva. Konkrétan ekkor még nem szenteltem nagy figyelmet a BMX versenyeknek, de így visszatekintve ez volt az első BMX track amelyet élőben láttam.
2012-ben az olimpiára is épült egy nagyobb BMX Track a Queen Elizabeth Olimpiai Parkban, amelyhez csak távolról volt szerencsém  mert épp egy olyan időpontban érkeztem a központba, amikor a látogatók ki voltak zárva. Nesze neked új hobbi. 
Az Ealing kerületében található Gurnell Leisure Centre mellett található pályával nem volt ilyen gond, ide szabadon mehettem és elkészíthettem a kívánt képsorozatot, így a háromból mindössze egy olyan helyszín volt, ahol megfelelő anyagot sikerült összekattintanom. Sebaj, feladni nem fogom, a többire majd újra rápróbálok.

London (Barking & Dagenham) - Old Dagenham Park (2007)

London (Newham) - Queen Elizabeth Olmipia Park (2012)

London (Ealing) - Gurnell Leisure Centre (2018)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése