2020. február 9., vasárnap

Bowling Green - Európa


A Bowling Green pályákra főleg Angliában akadok rá, de azért elég sokszor előfordult, hogy egyéb Egyesült Királyságbéli területen is összefutottam eme zöld csodákkal. Egyik ilyen állomás Neath városa volt Walesben, ahol még 2012-ben jártam és a helyi stadion és krikettpálya mellett (mögött) volt egy, pontosabban két ilyen kis zöld csoda, amelyekről sajnos nem tudtam kellően jó képeket csinálni mert nem találtam a sporttelepen keresztül vezető utat. Sebaj, majd egy másik alkalommal, ha lesz rá lehetőségem jobban odafigyelek az "útkereszteződésekre". Az Egyesült Királyságon kívül még kevesebb alkalommal volt szerencsém ilyen "csodában" és egy kezemen simán meg tudom számolni, hogy hány kültéri Bowling Green pályával találkoztam. Az egyik Ciprus szigetén, Geroskipou városában a Pioneer Beach Hotel oldalában volt kialakítva, a kíváncsi szemek elől eléggé elzártan. Ennek ellenére én észrevettem, így gazdagodhatott a pályalátogatásaim sora ebben a szekcióban is. 


Ciprus (Geroskipou) - Pioneer Beach Hotel Bowling Green

Wales (Neath) - Neath Leisure Centre Bowling Green:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése