2019. szeptember 27., péntek

Tenisz - Chorleywood

Chorleywoodba a véletlen repített, amikor is letérve az autópályáról egy több órás dugót próbáltam elkerülni, mint később kiderült sikerrel. A főúton haladva és a megfelelő "ösvényt" keresve haladtam el egy krikettpálya mellett, ahol természetesen megálltam körbenézni. Ekkor fedeztem fel, hogy a CCC otthonával szemben lévő Chorleywood House Estate területén működik a helyi teniszklub, ahol hat pálya és kényelmes kiszolgálás várja a klubtagságit befizetőket. Ezen kívül is volt még három ingyenes pálya a területén, mindjárt a bejárat után. Viszont ezek kevésbé voltak összkomfortosak, de azért aki csak ütögetni akart párat, vagy gyakorolni, esetleg elkezdeni a teniszt annak szerintem megfelelőek voltak ezek a pályák is. Én örültem a találkozásnak, főleg mert a két "tenisztelep" között a helyi fiatal labdarúgóknak volt a hazai pályája, de erről majd később.
  
Chorleywood House Estate
Tennis Courts


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése