2019. szeptember 27., péntek

Bowling Green - London

Londonban járva a Bowling Green pályák gyakran elkerülik a figyelmemet, hiszen néha még egy stadion vagy focipálya bejáratát is elég megtalálni a túlzsúfolt betondzsungelben, nem hogy egy szimpla telken elférő "tekepályát". Azért igyekszem odafigyelni ezen kis zöld csodákra, hisz mind egy-egy kis élő sziget az aszfaltozott valóságban, így megérdemlik a megörökítést.
A Kingston-upon-Thames területén található King Geoorge Fields sporttelepen már sajnos nem nyújt sportolási lehetőséget a nyitott, szabadtéri pálya, helyette a mellette felépített "indoor" bowling green vette át a szerepét. Ez a kincs valószínűleg bontásra vár, ha lesz rá valaha elég pénz, ha nem, akkor ott eszi meg az idő.
Az ealingi Pitshanger Parkban ennél szerencsére jobb kép fogadott. A pálya és a kis klubház még állt és szépen karban volt tartva, igaz a vandálok miatt az ablakok, ajtók már teljes barikád alatt állottak.

A szintén Ealingben található The Brentham Clubnál jobb volt a helyzet, mivel ez egy zárt "társaság" itt az egész sporttelep körbe volt kapva biztonsági megoldásokkal, mint drótkerítés, cctv kamera és állandóan figyelő személyzet. Ennek megfelelően a klub területén található pályák jól néztek ki, a klub épülete is ragyogott, igaz így én nem jutottam be a kapun, lévén nem fizettem tagsági díjat, ami lehet olcsó annál a klubnál ahol egykoron Fred Perry ütögette a labdát.
Enfieldben, a Brimsdown Sports Groundon található "zölddel" szintén nem volt szerencsém, hisz ez is alaposan el volt zárva, vagy csak én nem találtam a bejáratot, így mindössze pár képet tudtam kívülről készíteni, a meglehetősen barátságtalan környezetben elterülő pályáról és a szomszédos egykori focipályáról.


Kingston-upon-Thames - King George Fields BG:

Ealing - Pitshanger Park BG:

Ealing - The Brentham Club Ground BG:

Enfield - Brimsdown Sports Ground:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése