2019. szeptember 27., péntek

Ridlins End - Stevenage


2017-ben határoztuk el, hogy le kellene cserélnünk az autót és az új járgány megcsodálása Stevenage városába szólított minket. Őszinte leszek, semmit nem tudtam Anglia ezen településéről pedig párszor megfordultam a környéken, de a városba soha be nem mentem. Ez addig a napig volt igaz, amíg fel nem kerestük az egyik helyi autókereskedést. Mivel a kocsi elnyerte a tetszésünket, így párszor még vitt arra az utunk, így a helyi stadion mellett meglestem magamnak pár kisebb sporttelepet is, amelyből az egyik a Ridlins Enden található atlétikai stadion és a mellette lévő 5 nagyméretű és egy kisméretű füves focipálya volt. A stadion egy külön bejegyzést is megér, így most csak az ideiglenesen használt focipályákat mutatom be a blogon. A játékterek elég szegényes képet mutattak, ugyanis épp nyári pihenőjüket töltötték, azaz se kapuk, se felfestés, semmi. Ha nem láttam volna, hogy itt focizni szoktak, akkor egy szimpla parknak, vagy mezőnek néztem volna az egész területet. Viszont én tudtam, hogy itt pályák vannak olykor és a kihelyezett táblák is engem igazoltak. Jó volt látni ezt is, de sajnos rosszkor, rossz időben vezetett erre az utam.


Ridlins End Playing Fields
 






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése