2022. november 22., kedd

Skót Füves Kispályák II.

A második négy pálya közül az első Lybster falujában volt, stílusosan a Village Road mellett. A nagypálya tövében kialakított grund szépen karban volt tartva, de a kapuk bizony itt is csak meccsek, edzések alkalmával voltak kihelyezve, illetve, ha valaki kint felejtette. Én ez utóbbi szerencsével éltem, így mindjárt pálya formája volt a játéktérnek. 

A Moss Side Parkban, Nairn városában már csak a füves kicsi áll, de az stabilan, fixen, állandóan. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez a kis grund egy nagypálya szerepét vette át, ugyanis az egykori hasznos nagy játéktér ilyen picire zsugorodott össze 2018-ra.

Thurso-ban a Sir George's Parkban is állt egy kis természetes füves pálya, igaz a kapukat itt is ki és behordták alkalomtól függően. Szerencsémre, amikor ott kocsikáztam el, épp kint voltak, így egy jól kinéző kis grund képkockáival gazdagodtam a stadion melletti füves területről.

Waterside-ban nem volt választás, mert nem volt más, csak a kis füves. Az is több mint valószínű, hogy ez a grund csak a helyiek sportszeretetének köszönheti a létét, lévén semmiféle sportegyesületet nem fedeztem fel a környéken.  A grundon kívül nem is volt más a folyóparton és a felfedezését is csak a véletlennek köszönhetem.


Lybster - Village Road (2018):

Nairn  - Moss Side Park (2018):

Thurso - Sir George's Park (2018):

Waterside - Waterside Road (2018):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése