2022. november 3., csütörtök

Canal Park Inverness

Pár bejegyzéssel ezelőtt szó volt Inverness egyik legzsúfoltabb részéről, már ami a sportpályákat illeti. Ennek folyatásaként egy olyan stadion és a hozzá kapcsolódó sportpályák bemutatása következik, amelyek még nem álltak a 2018-as vizitem előtt, legalábbis nem ebben a formában. Ráadásul akkor még nem is lehetett az atlétikai stadion felől megközelíteni ezt a részt, mert egyszerűen nem volt szabad átjárás. Körbe meg nem mentem, így a korábbi vizitem alatt nem is érintettem a Highland RFC otthonát. 2018-ban viszont minden megváltozott. Elsőnek is az infrastruktúra teljesen kicserélődött a környéken, így a szomszédos felüljáróról már könnyedén megközelíthető volt a Canal Park. A teljesen modern létesítmény elődjét a földel tették egyenlővé és felhúztak helyette egy kisebb tribünnel rendelkező stadiont, valamint másik két grundot is kiépítettek a centerpálya mellé. Én a régi bevált úton érkeztem, így csak a parkolás után szembesültem a ténnyel, hogy a Canal Park immár sétálva is megközelíthető. Ennek a szabad bejárásnak köszönhetem, hogy felkerül végre a listámra ebben a teljesen új valójában. 

Inverness

Canal Park

2018



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése