2023. január 30., hétfő

Sálak - Anglia II.

A második 10 darabból kicsivel többhöz köt személyes kontakt, mint az előző adagból.  Itt van mindjárt a Bracknell Town ereklyéje, amelyet akkor vettem a stadion shopjában, amikor Kárpátalja válogatottja a Tibeti válogatott 11-et verte péppé a CONIFA Világbajnokságon pár évvel ezelőtt. A sálat akkor csináltatták Bracknellben az új szezonra készülendő, így még frissiben jutott nekem is egy. Chesterfield, Colchester, Northampton, Portsmouth és Walsall csapataihoz és főleg a stadionjukhoz is kapcsolódik személyes élményem, lévén mindegyik helyen jártam már, de a sálak nem a hivatalos shopból, vagy ezen vizitek alkalmával kerültek hozzám, hanem  más helyen és időben. A Yeovil Town viszont igen! Mégpedig akkor, amikor hosszú idő után kénytelenek voltak búcsút venni az angol profi ligarendszertől és alászálltak a National League bugyraiba én pedig épp a Huish Parkban vizitáltam.  A Macclesfield Town egy nívós, csíkos, hímzett darab, míg a Fleetwood Town régi, a Doncester meg csak egy szimplán szimpatikus csapat. Ezzel ki is lőttem a most felkerülő tíz nyakbavalót, amelyekkel tovább színesítettem a kollekciómat.

















hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése