2023. január 2., hétfő

Futnet - Lanzarote

Spanyol lábtenisz pályákkal zártuk a tavalyi évet, most stílszerűen kezdjük is ezzel, csak ezúttal Lanzarote szigetére kalandozunk. 

A sziget fővárosának (Arrecife) legnagyobb sporttelepén mindjárt 4 lábtengó pálya is található, igaz a Ciudad Deportrivo de Lanzarote sportkomplexumának ezen részét nem sikerült bejárnom, de a pályák azért ott voltak. A város szélén található Parque Deportivo Municipal, vagy más néven a Puerto del Arrecife sporttelepén már kissé szerencsésebb voltam. Itt nem volt magas kőfal, csak szimpla drótkerítés. Fényképezni tehát jobban tudtam, de bejutni ide sem sikerült. Hariaban végre leomlottak a kőfalak és a pályát övező üvegfalat (plexi) kaptam helyette, így ez a grund végül úgy kerül az archívumba, ahogy az kell. Köszönet a Haria Centre Deportivo Padel sporttelep üzemeltetőinek, hogy gondoltak a magamfajta groundhopperekre is. Playa Honda településén megint nem volt szerencsém, igaz itt be tudtam pislantani a kerítés csatlakozásai között, de érdemben nem sokra mentem, mert a pályák így is elérhetetlen messzeségben maradtak. Sant Bartaloméban sem volt más a helyzet. A stadiont ugyan megcsodálhattam, sőt, be is léphettem a színfalak mögé, de a két futnet pályára már nem engedtek be, így itt is maradt a kőkerítés és mögötte az "elképzelés", hogy milyen lehetett itt a „kicsi”


Lanzarote - Arrecife / Ciudad Deportivo de Lanzarote:

Lanzarote - Arrecife / Parque Deportivo Municipal / Puerto del Arrecife:

Lanzarote - Haria / Haria Centre Deportivo Padel:

Lanzarote - Playa Honda / Campo Municipal de Playa Honda:

Lanzarote - Sant Bartalomé / Polideportivo Municipal de Sant Bartalomé:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése