2021. december 2., csütörtök

Elmaradt kispályák - Világ

Már említettem, hogy a groundhopper kalandjaim elsősorban a nagypályákra terjednek ki, de ezzel együtt elkerülhetetlen, hogy a kisebb, futsal méretű grundok is az utamba akadjanak. Ezekre a kisebb alkalmatosságra már jobban odafigyelek napjainkban és ha mód és lehetőség van rá, ugyanúgy készítek róluk felvételeket. Aztán, ha ez a lehetőség nincs meg, a naplómban és a blogon jegyzem, hogy adott sporttelepen hány és milyen kispálya volt, amikor ott jártam. Ezen vonalat figyelembe véve, gyakran azzal is szembesülnöm kell, hogy visszamenőleg vannak olyan területek, ahol nem fordítottam kellő időt arra, hogy áttanulmányozzam a sporttelep értékeit és csak utólag derül ki, hogy bizony volt ott még egy és más. Most egy ilyen bejegyzés következik az európai "hadszintérről", egyfajta visszatekintés az általam "elfeledett" kispályákra.

Törökországban nyaralási célzattal érkeztem az elmúlt esztendőkben, így csak a véletlennek köszönhettem, ha egy-egy nagyobb stadion is az utamba került a lefoglalt hotelek kisebb sporttelepei mellett. Fethiye városában volt szerencsém kalandozni egy picit, így eljutottam a stadionhoz is, de 2012-ben még elvesztem a stadion adta bűvöletben. A mellette lévő füves és műfüves kicsit egyáltalán nem vettem akkor figyelembe, pedig ott voltak, mint azt a képek is bizonyítják. Belekből már sajnos nincs ilyen egyértelmű képes bizonyítékom, mert sem a Cesars Temple De Luxe, sem a Gloria Hotels and Resorts Golf Center területéről nincs komolyabb képi anyagom, pedig az elsőnél egy kemény borítású kis kosárpálya, míg a másiknál mindjárt két füves kispálya is ki volt alakítva. Scanes-ben, a Sahara Beach Hotel is rendelkezett egy bitumenes kis kosárpályával Tunéziában, de erről sincs komolyabb képi anyagom. Sajnos ugyanígy jártam Mahonban, Menorca jelenlegi fővárosában is, ahol csak később vettem észre, hogy a sporttelep mögött volt egy műfüves kispálya is, amit nem fényképeztem le külön. 

Fethiye - Fethiye Sehir Stadion (2012):


Belek - Cesars Temple De Luxe (2017):

Belek - Gloria Hotels and Resorts Golf Course (2017):

Scanes - Sahara Beach Hotel (2013):

Mahon (Mao) - Estadio Mahon (2017):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése