2021. december 13., hétfő

Church Lane - Little Marlow

Little Marlow és a Church Lane-en található sporttelepe igen közel van az angliai tartózkodási helyemhez, így az elmúlt években többször is megfordultam itt és ha már erre fordultam, fényképeket is készítettem. A mostani bejegyzésben a 2014-es esztendő a legkorábbi, de már előtte jártam itt, de arról már írtam egy régi bejegyzés alkalmával. Szóval 2014 kora tavaszán egy szép zöldben úszó pálya és nyíló nárciszok vártak itt és ekkor úgy tűnt minden rendben van a Little Marlow FC otthonával. 2015-re viszont egyszerűen eltűntek a kapuk, így félő volt, hogy eltűnik a süllyesztőben a pálya is. Szerencsére a következő, 2017-es vizitemkor már minden a helyén volt, pontosabban nem teljesen, mert az egész játékteret kissé eltolták a parkoló irányába, de nem ez volt most a lényegi szempont. Ez a kép szerencsére 2018-ra sem változott, így kijelenthető, hogy visszatért a focipálya Little Marlow apró kis sporttelepére, ahol egyébként egy krikettpálya is található közvetlenül a focistáké mellett.

Little Marlow
Church Lane Recreation Ground

2014


2015

2017

2018

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése