2021. december 10., péntek

Lemaradt Focipályák - Kusadasi

A kispályák mellett gyakran az is előfordul, hogy nagypályák is lemaradnak a bejegyzésből és nem mindig a rendszer a hibás, hanem egyszerű emberi mulasztás történik, azaz én hagyok ki 1-2 grundot ilyen vagy olyan okokból kifolyólag. Kusadasiban pont ez történt. Az Altinordu SK Training Center területén ugyanis csak a centerpályát jegyeztem be eddig, a mellette lévő műfüves pályákat kihagytam a szórásból, pedig nem is egy, nem is kettő, hanem mindjárt három is ki volt alakítva a sporttelepen. A történet még 2014-es, akkor jártam Törökország ezen részén és egy gyors, főútról készített, elkapkodott sorozat után, úgy látszik a bejegyzést is túlzottan gyorsra vettem, így kimaradtak fontos részletek, amit most pótolok, hogy teljes legyen a kép.


Kusadasi - Altinordu SK Training Center
2014
Altinordu SK




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése