2020. december 27., vasárnap

Beach Volleyball - Európa

A téli hidegben jól esik visszagondolni a nyári nagy melegre és a tengerparton eltöltött időre, így most ismét egy kis visszatekintő következik az európai tengerparti röplabda pályákról.
Az első pálya egy tavalyi kirándulás eredménye, méghozzá Geroskipou városából, annak egyik tengerparti szállodájából. A Sentido Cypriu Bay Hotel homokos grundja a hotel mögött, vagy ha úgy jobban tetszik előtt volt kialíktba a kissé köves, sziklás parton. Mivel ez a terület már mindenkié, így nem csak a szálloda vendégei élvezhették a pálya nyújtotta kikapcsolódási örömöket, de elsősorban azért nekik volt fenntartva. Innen egy másik tengerparti üdülővárosba, a sokkal ismertebb Ayia Napa türkizkék tengere mellül következik egy homokos strandröpipálya, amely hasonló kvalitásokkal bírt mint az előző, csake z egy kicsit védetebb helyen, a tengerparttól kissé bentem volt kialakítva egy teljesen homok borította parszakaszon. Belekben a Ceasras Temple De Luxe falai között is volt természetesen egy nyaralóknak létesített pálya, amihez nem nagyon fértem hozzá, lévén én a szomszédos "holiday village" szolgáltatásait élveztem. Hastingsben nem nyaralni voltam, csak kirándltunk arra egyet még 2012 környékén és a tengerpartra vezető séta közben láthattam egy angol strandröplabda pályát. 

Geroskipou - Sentido Cypriu Bay Hotel (2019):

Ayia Napa - Vassos Nissi Playa Hotel (2019):

Belek - Ceasars Temple De Luxe (2017):

Hastings - Marine Parade (2012):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése