2020. december 3., csütörtök

Elmaradt Lehetőségek - Anglia

Az elmaradt lehetőségek bejegyzésben pár olyan sport és a hozzájuk tartozó pálya következik, amelyek aztán végkép nem állnak közel hozzám és csak a nagy véletlennek és a jókedvemnek köszönhették, hogy kattintottam párat.

A Hamblden melletti "pusztaságban" a The Henley Showground-ra keresztelt lovaspálya található, amelyet azért láthattam újra (már jártam itt pár évvel korábban), mert épp egy juhászkutya versenyre voltunk hivatalosak, így két terelés mellett jutott idő a pálya megörökítésére. Watfordban, a King George V. Plaing Fields mezejére érkezve éppen az alig körülhatárolható  krikett és focipályák sokaságát fényképeztem, amikor megpillantottam a helyi kerékpárosok épületét, így arról is készítettem pár képet. Maidenheadben, a Braywick Parkban már jártam korábban, így nem okozott meglepetést, hogy a sporttelepen egy szabadtéri lőtér is található, amelyet a Maidenhead TSC használ még mindig. Ezt csak azért írom, mert kívülről már elég lelakottnak látszott. A Londonhoz tartozó Hillingdonban, ott is a helyi Cycle Circuit-on egymás után kétszer is jártam, így onnan két évnyi "kézzel" fogható emlékem is van, melyet az ottani focipályának köszönhetek

Hambleden - The Henley Showground (2018):

Watford - King George V. Playing Fields (2017):

Maidenhead - Braywick Park (2018):

London (Hillingdon) - Hillingdon Cycle Circuit (2013 / 2014):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése