2022. július 25., hétfő

OOCC - Potters Bar

Egyelőre sehol nem fogom magam utolérni, de azért megpróbálkozom a lehetetlennel és nem kihagyva egyetlen sporttelepet sem, posztolgatok a múltból is. Jelen esetben 2014-ből. Potters Bar-ban ugyanis ekkor jártam és a helyi labdarúgó szentély mellett az Old Owens Sports Ground-ra is kivezetett az utam. Itt több labdarúgópálya mellett elsősorban az Old Owens Cricket Club számára kialakított két ovális alkotta a magot és e köré csoportosultak az "egyéb" kiegészítő elemek. Mivel nyolc éve jártam itt, az emlékeim is megkoptak, de szerencsére a képek nem vesztek el, így van egy kis értelme ennek a bejegyzésnek is. Azóta nem jártam a városban, így azt se tudom jelenleg mi a helyzet arrafelé, csak remélhetem a legjobbakat, azaz hogy él és virul a sporttelep és az ott játszó csapatok. 

Potters Bar
Old Owens Sports Club 
2014
Old Owens CC



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése