2022. július 9., szombat

London - Linford Cristie Stadion

 Amikor Londonba elsőnek vizitáltam, akkor a nagyobb fővárosi egyesületek és stadionok mellett az atlétikából ismerős Linford Cristie nevével fémjelzett stadion volt, ami leginkább megragadta  a fantáziám. Gondoltam egy merészet és háttérbe szorítva több nagyobb angol létesítményt Hammersmith and City-be vonultam és lencsevégre, pontosabban csak fél lencsevégre kaptam az Atlétikai Stadion köré épült Linford Cristie Outdoor Sports Centre-t. Akkor még kevésbé voltam alapos, így 2018-ban gondoltam egy még merészebbet és bekocsikáztam a létesítményhez, hogy ezúttal részletesebben lefotózhassam. A környék nem bizalomgerjesztő! A parkoló rész inkább egy gettóra hajaz, illetve a stadion külső része sem azt mutatja, hogy itt egy működő sporttelep áll. Szerencsére a bejutással nem volt gond, hisz az ide bejegyzett sportegyesületek mellett az amatőr sportolók is nyugodtan bemehetnek használni a futópályát és a szabadtéri kondiparkot, így a magamfajta stadionlátogató elől is elgördülnek az akadályok. Mivel a pálya elsősorban a környékbeli atletizálóknak épült, a fő bérlő is a Thames Valley Harriers AC, illetve a centerpálya mellé felépített műborítású grundot már évtizedek óta a PHC Chiswick gyephokicsapata használja. Viszont ezúttal már a stadion közepén lévő labdarúgópálya sem csak alkalmi vendégeket fogadott, hanem a Kensington Borough FC, Kensington Dragons FC és a London United FC csapata is itt (vagy a szomszédos labdarúgópályákon) fogadja/fogadta az ellenfeleit. A nagypályák mellett bitumenes és műborítású kicsik is vannak még a sporttelepen, amelyek focira, kosárlabdára és netballra voltak szakosítva. Az élmény nagyszerű volt. Újra láttam egy általam valamiért kedvelt sporttelepet és örömmel állapítottam meg, hogy a külcsín és a környezet nem minden, a belső értékek igen is sokat számítanak.


London
Linford Cristei Outdoor Sport Centre

2018




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése