2022. július 30., szombat

Portway Stadion Andover

Még 2016-ban történt, amikor egy kirándulás mellékszálaként Andover városába érkeztem, és ha már ott jártam elkocsikáztam a Portway Stadionhoz is. Sajnos sok szerencsével nem jártam a pályát illetően, ugyanis egy kapu elzárta a bejutási lehetőséget, így mindössze kerítésen kívüli képkészítésre volt lehetőségem, ami eléggé egyoldalúvá tette a "munkámat". Körbejárni se tudtam a létesítményt, lévén kerítések, és erős  fás, bokros, sövényes burjánzás vette körbe a másik három oldalt. Ezt figyelembe véve örülhettem a kapu felöli rálátásnak, hisz így legalább valami meg is maradt számomra a Portway Stadionból. Talán majd egy következő alkalommal. Talán egy meccsnapon, majd több szerencsével járok.


Andover
Portway Stadion
2016
Andover Town FC


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése