2024. március 24., vasárnap

Újratöltve - Holloways Park

Beaconsfieldben megfordultam már pályafigyelőben, így a Holloways Parkban található stadion és a mellette lévő edzőpálya is többször terítékre került. A mostani bejegyzésben a 2014-es és a 2018-as felvételek kerülnek fel, de elsőnek még a tízes évek előtt látogattam el a városka szélére eső pályához. 2014-ben voltam oly szerencsés, hogy be is jutottam, ami azt jelentette, hogy belülről is körbefotózhattam a standokat. Ekkor a szponzorált Beaconsfield Sycomb FC mellett a Slough Town is itt játszotta hazai meccseit, lévén a saját régi pályájukat már, a lassan épülő újat még nem használhatták. 2018-ra már csak a visszaegyesített és újra Beaconsfield Town FC néven szereplő gárda maradt a pálya egyedüli használója, de ez nem akadályozta meg az üzemeltetőket abban, hogy a grundot szépen karbantartsák és némi fejlesztésre is fussa a keretből. Én szeretem ezt a pályát. Kellemes környezetben, távol a város zsúfoltabb központjától, igazi kikapcsolódás ide kimenni, akár még gyalog is. A stadion melletti edzőpálya már nem mutatta azt a rendezett képet, amit a földút másik oldalán tapasztaltunk, de a fákkal körbevett, kissé mély zöld terület alapjaiban karban volt tartva, ám edzőmeccsekre nem igen volt alkalmas, maximum bemelegítésre. 

Beaconsfield - Holloways Park

2014
Beaconsfield Sycomb FC / Slough Town FC



2018
Beaconsfield Town FC



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése