2024. március 30., szombat

London Athletics

Londonban számos, csak az atlétika számára kiépített pálya és kisebb stadion is fellelhető. Ez persze nem jelenti azt, hogy a középen elterülő zöld gyepen ne rúghatná egy csapat a bőrgolyót, de sokszor tényleg csak az atlétika a fő mozgatórugó egy-egy pálya kialakításánál. A Vale Farm Sports Ground nagyobb sporttelepén is volt egy ilyen célra kialakított pálya, igaz 2017-ben, amikor ott jártam, már eléggé le volt gatyásodva és nem is találtam olyan csapatot, aki aktívan használná. Itt sajnos több sportpályánál is ez volt a helyzet, de ha használta is valamelyiket valaki, akkor sem volt toppon egyik grund sem. Innen kicsit kintebb, az Ealingben található Perivale Park Sports Ground atlétikai stadionja viszont teljesen egyben volt, ráadásul minden egyes vizitem alkalmával ezt tapasztaltam. 2018-ban jártam itt utoljára, akkor a Perivale Panthers AC mellett az összevont Ealing, Southall & Middlesex AC is használta, korábban még egy futóverseny befutóját is elkaptam a főtribün előtt.


London / Brent - Vale Farm Sports Ground (2017): 

London / Ealing - Perivale Park Sports Ground (2018):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése