2024. március 25., hétfő

Újratöltve - Falmer Stadion

Amikor elsőnek Brightonban jártam, akkor még az atlétikai stadiont (Withdean) használta a Brighton and Hove Albion FC, miután visszaköltöztek a nem túl közeli Priestfield stadionból, ami Gillinghamben található. Ez jó forgalmi körülmények között is több mint egy órás út, ha rossz, akkor akár kettő is. Az atlétikai stadionban való labdarúgás sem a legideálisabb körülmény, de még mindig jobbnak hangzik, mint meccsenként 2-4 órát utazni a hazai találkozókra. Ezen áldatlan állapotoknak vetett véget a 2008-as esztendő, amikor is Falmerben elkezdték a később Amerikan Express Stadionra keresztelt szentély építését. A munkálatok három évig tartottak és én többször is elhaladtam az építkezés mellett, de a körülmények úgy hozták, hogy csak kész állapotban sikerült pár képkockával erősítenem a gyűjteményemet. Ez 2013-ban történt, majd 5 éves csend következett a "kapcsolatunkban". 2018-ban gondoltam egy merészet és a Whitehawkk FC stadionjának felkeresése előtt beugrottam egy gyors pofavizitre a régi ismerőshöz is. Ekkor viszont nem mentem be, csak az út mellett lehúzódva készítettem pár távoli felvételt, mert ilyen még nem volt a repertoárban. 

Brighton 

Americam Express Stadion / Falmer Stadion

2018

Brighton and Hove Albion FC


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése