2024. május 8., szerda

Tenisz - London

Londonban járva számtalan teniszpályába botlottam. Ezt a múltat lapozgatva, most 5 sporttelep kerül fel a blogra.
Islingtonban a Finsbury Park mellett laktam egy ideig, így nem volt kérdéses, hogy a szabadtéri kikapcsolódást nyújtó zöldben elsétálgatok néha. Akkor (2007-et írtunk) fedeztem fel magamnak a hét keményborítású pályából álló tenisz komplexumot, de sajnos abban az időben még nem fektettem nagy hangsúlyt arra, hogy minden lehetséges kisebb pályáról is külön képet készítsek, így mint a nagy Finsbury Park egésze kerül fel a teniszsarok a blogra. Később terveztem, hogy visszatérek ide és specifikusabban megörökítem a pályákat, de erre mind a mai napig nem került sor.
A 2012-es olimpiai helyszínekkel is ugyanez volt a helyzet. Bementem amikor épültek, bementem amikor volt az olimpia, aztán pár héttel a világesemény után is, de egyszer sem sikerült körbejárnom úgy a sporttelepeket, ahogy szerettem volna. Elsőnek még ugye építkeztek, aztán jegy híján csak kívülről (már ahol tudtam) figyelhettem a pályákat, majd a végén már bontottak vagy átalakítottak, így ismét nem jutottam úgy oda, ahogy szerettem volna. Az Eton Manor 13 teniszpályájával is ez volt a helyzet. Közelebbről sajnos nem tudtunk megismerkedni, maradt a plátói találkozás. Ide is terveztem, hogy majd visszamegyek, de számomra oly nagy csalódás volt a londoni olimpia, hogy azóta se jártam újra a helyszíneket. 
Enfieldben már jobb volt a helyzet és a David Lloyds szabadidőközpontjában, ha kis szerencsével is, de ráláthattam a teniszpályákra. Nem volt célom a sporttelep megörökítése, de a Queen Elizabeth II stadion kapu mögötti emelkedőjéről rá lehetett látni, így nem hagytam ki a ziccert és csináltam pár felvételt a csarnokról és a teniszpályákról. 
Brentben, a Sudbury Avenue Sports Ground (Vale Farm) területén már semmi akadály nem gördült elém. A Wembley LTC otthonául szolgáló három pályát nyugodtan megtekinthettem és lefényképezhettem, mert a szabadon besétálható, nagy területen elhelyezkedő sporttelep részét képezte. 
A szintén Brentben található West Hendon Playing Field területén is jó volt a helyzet. Egy laza séta keretében nyugodtan megörökíthettem a két keményborítású pályából álló sporttelepet.

London (Islington) - Finsbury Park (2007):

London (Waltham Forest) - Olimpia Park / Eton Manor (2012):

London (Enfield) - David Lloyds Enfield (2018):

London (Brent) - Vale Farm / Sudbury Avenue Sports Ground (2017):

London (Brent) - West Hendon Playing Field (2018):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése