2024. május 1., szerda

Indoor Bowls

Bowling Greens. A kis zöld szépségek -ahogy én nevezem őket- fellelhetők az Egyesült Királyság szinte bármelyik pontján. Sportolási és találkozási lehetőséget, klubéletet nyújtanak a helyi lakosságnak és ezáltal komoly társadalmi szerepet töltenek be a közösségben. A legtöbb ilyen pályához klubszinten működő egyesület is tartozik, akik többnyire amatőr szinten vesznek részt a helyi, területi, vagy országos küzdelmekben. A pályák nagy része szabadtéren található, de azért akadnak csarnokos változatok, ahol az "indoor" csapatok és klubok szervezik a tevékenységüket. Nekem személy szerint elsőnek fel sem tűnt, hogy néhol fedett a "green", a létezésüket csak akkor fedeztem fel, amikor ugyanazon a sporttelepen volt "külső és belső" csapat is. Most két ilyen kis fedettet osztok meg a blogon. Az elsőt Eastbourne városában találtam, a helyi labdarúgó stadion tartozékaként, de ha nem lett volna kiírva a bejáratnál, hogy van egy "belső aréna" a bowlingozóknak, akkor bizony szépen elsiklottam volna felette. Pedig nem kevesebb mint három klub (Langney SC / Langney IBSC / Eastbourne ASC) is használta. A másik Kingston-upon-Thamesben, a Kings George Fielden található és a kisebb csarnok mellett volt szabadtéri pályájuk is. A bowling greent a King George Field IBC használta, de persze nyitva állott a gyakorolni vagy csatlakozni akarók számára is.  


Eastbourne - Priory Lane Indoor Bowling Green (2016):

London (Kingston-upon-Thames) - King George Fields Indoor Bowling Green (2016)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése