2024. május 15., szerda

Huish Park - Pitch C / Pitch D

Ne kérdezzétek miért, de amikor Angliába érkeztem szerettem volna eljutni Yeovilba. Egyetlen célom a várossal kapcsolatban a Huish Park megtekintése volt. Elég sokat vártam, majd a nagy találkozásra 2018-ban került sor, amikor a közelben lévő Haynes Motor Múzeum megtekintése után a stadion felé fordítottam a kormányt és már ott is álltam a stadion melletti parkolóban. A centerpálya megtekintése mellett jutott idő a környék feltérképezésére is, így eljutottam a Pitch C és a Pitch D névre keresztelt két kisebb füves grundhoz is. Sajnos teljes csillogásában nem láthattam őket, mert épp nem voltak felfestve és a kapuk se a helyükön álltak, de a lényeg, hogy ott voltam és pár felvételt őrzök a sporttelep ezen részéről is. 

YEOVIL

Huish Park 
Pitch C / Pitch D

2018


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése