2018. december 3., hétfő

Egyéb - Wales

Walesben járva-kelve elkerülhetetlenül is beleakadtam olyan sportegyesületekbe, létesítményekbe, amelyek nem feltétlen tartoznak az általam favorizált sportok közé, de ugye, ha már arra jártam, épp ott voltam, nem hagytam ki, és készítettem pár felvételt róluk. Caernafornban a kastélyt körbesétálva pillantottam meg a kikötőben állomásozó Carnaforn Sailing Club hajóit és a mellette kialakított klubházat, így a bámészkodás mellett nem volt nehéz pár képkockát készítenem az utókornak.
A Conwy kastély körbejárása során is hasonló szerencsés helyzetben voltam, amikor megláttam a Conwy Comrades Sports and Social Club épületét, amelyet szintén nem hagyhattam megörökítetlenül.
Mindössze ezzel a két új sorozattal gazdagodott a blog "egyéb" kategóriája Walesből, de a jövőben is vevő vagyok az ilyen szerencsés véletlenekre, a bővülés, frissülés tehát adott lesz, már csak Walesbe kellene visszajutni.

Caernaforn - Caernaforn Sailing Club:

Conwy - Conwy Comorades SSC:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése