2018. december 3., hétfő

Elfeledett Focipályák

Az elmúlt esztendők kicsit zavarosan teltek a bloggal kapcsolatban. Hol több, hol kevesebb idő jutott az archívumaim átböngészésére. Az idő mellett a képek mennyiségével is akadt gond, hiszen rengeteg közlésre váró pálya van a tarsolyomban. Próbálok egyfajta rendszert kialakítani a bejegyzéseimben, amit a kedves olvasó nem igen vesz észre, de nekem fontos, hogy tudjam mit közöltem már és mit nem. Hogy ne maradjon ki semmi, időnként át szoktam "fésülni" a képeimet, amely akciók során mindig kiderül, hogy hiába az alaposság, mégis maradnak ki pályák a sorból. 
Az egyik ilyen a Stanley Park "futball erdeje" Liverpoolból, ahol nem kevesebb mint 7 pálya maradt le, igaz egyenként most sem kerülnek fel a blogra, lévén nem készült mindegyikről külön kép, és amúgy sem én vagyok a fotók szerzője, hanem Szőke Balázs barátom.  A képeket tőle kaptam pár éve, amelyeket jobb későn mint soha alapon most osztok meg az érdeklődőkkel.
A másik London Wandsworth kerületének egy elfeledett pályája, ahol manapság már csak gyerekek rugdossák a gumilabdát, de egykoron voltak itt is kapuk, sőt, még egy krikettmező is társult a "sporttelephez" a Bellevue Roadon. A feledékenységemet, most ezzel a két pályával orvosolom, de a nagy számok törvénye alapján, akad ott még több is, ahol ezeket találtam.


London - Wandsworth: Bellevue Road Football Pitch (Nem Használt)

Liverpool: Stanley Park Football Pitch 1-7
Kép: Szőke Balázs

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése