2018. november 5., hétfő

Nagyerdei Stadion: Építkezés

Az új Nagyerdei Stadion építésénél sajnos nem voltam otthon, de azért volt akkora szerencsém, hogy egy nyári hazatérés alatt épp bejárható volt az akkor még éppen csak körvonalazódó létesítmény. Mivel sok közöm nem volt és most sincs az építőiparhoz, nem nagyon láttam mi lesz az egészből, de próbáltam elképzelni (nem sok sikerrel), hogy itt lesz a VIP páholy, itt a B-közép, ott pedig a vendégszektor. A tető ilyen lesz, a székek ilyenek, itt lesz a múzeum, ott a shop stb. Ez 2013 júniusában történt, azaz innen még majdnem egy év volt az átadásig én pedig újabb bejárás lehetősége híján csak "képzelődtem" tovább.  Viszont szerencsémre a barátoknak köszönhetően nem maradtam képek nélkül és előbb Czabán Dániel lepett meg egy sorozattal, amelyet az édesapjának (Czabán Tamásnak) köszönhettünk, majd az évé végén a lefektetett gyepről Deri barátom küldött pár felvételt. Szintén ő volt az aki januárban, az első havas felvételekkel meglepett és innen már csak pár hét kellett, hogy teljes átadási formát öltsön az egész szentély. Így történhetett, hogy nem voltam otthon, amikor a Nagyerdei Stadion teljesen átalakult, de a barátoknak köszönhetően folyamatos tájékoztatást kaptam a haladásról, aminek köszönhetően a blogon is több periódusban lehetnek fent képek az építkezésről. Köszönet érte Czabán Dánielnek és Derencsényi Istvánnak.
 
Debrecen - Nagyerdei Stadion

2013.06

2013.07
Kép: Czabán Dániel

2013.12
Kép: Derencsényi István

2014.01
Kép: Derencsényi István

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése