2018. november 5., hétfő

Hajdú-Bihar: Bowling

Amikor otthon járok nem hagyok ki egyetlen alkalmat sem, hogy felkutassak olyan sportpályákat és sportlétesítményeket, amelyek kevésbé keltik fel azok figyelmét, akik ezzel a témával foglalkoznak. A bowling és a teke is ebbe a sorba tartozik. Nem sok groundhoppert ismerek, akinek ez válna a szenvedélyévé. Jelzem nekem se, csak a sport szeretete arra vezérel, ha ilyenbe belefutok, akkor azt ne hagyjam megörökítetlenül. Különösen igaz ez szülővárosomra és megyémre, hiszen ott sűrűbben megfordulok és a kötődés is szorosabb. A Campus Bowling Club épületét még 2016-ban örökítettem meg, amikor friss képeket készítettem a szomszédos sportcsarnokokról, míg a Téglási Városi Sporttelepen található bowlingpályát egy évvel később kaptam lencsevégre, amikor arra jártam. Mindössze ezzel a két létesítménnyel gazdagítottam az elmúlt években a "bowling és teke" részleget, de nem sietünk, a többi is szépen belekerül majd a hálómba.

Debrecen - Campus Bowling Club:

Téglás - Téglási Városi Sporttelep:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése