2018. november 5., hétfő

Nagyerdei Stadion: 2014 - 2015

2014 május elsején adták át az új Nagyerdei stadiont, amit én csak szeptemberben láthattam elsőnek, így a kész stadionról az első felvételeket ekkor készítettem. A vizitet mindjárt meg is ismételtem 2015 tavaszán, így a debütálás megtörténte után egyből az ismerkedés fázisába léptem, igaz ekkor még olyan volt az egész, mintha idegenbe kísértem volna el a csapatom. Amit kívülről láttam az tetszett, hiszen egy szép, modern pálya tárult a szemem elé. Ráadásul mindez gyönyörű környezetben fekszik a Nagyerdő szívében, álmodni se lehetett volna szebb helyszínt a városban, igaz pár környezetvédő mindezzel nem nagyon értett egyet. A lelátok belülről is szépek, nem csináltak rossz munkát a tervezők és a kivitelezők, viszont a stadion akusztikája szerintem borzalmas, erre bizony nem figyeltek oda kellőképpen az építésnél. Igaz a két teltházas meccsen ez nem volt akkori probléma, viszont a hazai közönség és a tábor megfogyatkozásával, bizony alig-alig hallatszik a szurkolás a stadionban. A helyszínen is ez az érzése az embernek, de a tévén keresztül (ebben sokkal több a tapasztalatom) ez még jobban visszaköszön. Persze, ha állandó teltház, vagy legalább ahhoz közeli állapot lenne a akkor senki (még én se) nem panaszkodna, de sajnos nem hogy a tízezer néző, de lassan már az öt is álomnak tűnik a hazai meccseken. 

Debrecen - Nagyerdei Stadion:

2014

2015

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése