2016. március 7., hétfő

SWB G. School Marlow



Marlowban járva-kelve folyton láttam egy labdarúgó pályát a kocsiból, amikor Henley felé tartottam. A városán átvezető főút szűkössége miatt hírtelen megállni sose tudtam, ezért elhatároztam, hogy egy nyugisabb reggelen, amikor semmi dolgom átkocsikázom a szomszédba és megnézem magamnak azt a labdarúgópályát. A gondolatokat tett követte és már ott is álltam fényképezőgéppel a kezembe, hogy lencsevégre kapjam, az oly sokszor látott grundot. Ekkor derült ki, hogy az általam szimpla focipályának vélt gyep, a Sir William Borlase's Grammar Schoolhoz tartozik, és egy része belelóg, a szintén az iskolának kialakított krikettpályába. Ha már ily felfedezésre tettem szert nem értem be ennyivel és körbejárva a hétvége lévén csendes iskolát, ráakadtam a másik oldalon található rögbipályába, majd egy régi (alig megközelíthető) és egy új teniszpályákból álló részre, amelyeket szintén lefényképeztem. Így nyert teljes értelmet az oly sokszor látott labdarúgó tér, ami mint kiderült nem csak az, de nekem, a két állandóan felállított kapu miatt, a főútról nem tűnt másnak.


Marlow
Sir William Borlase's Grammar School Sports Grounds
(Football-Cricket-Rugby-Tennis)







hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése