2016. március 7., hétfő

Jegyek - Anglia




Angliában nem sok meccsre jutottam még ki, aminek egyszerű oka van: mindenféle kötődés nélkül, számomra drága az angol bajnoki meccsek látogatása. Nincs kedvenc angol csapatom és az itteni labdarúgásért sem lelkesedem kiemelten. Mindez abból adódik, hogy nem szeretem az angol stadionok atmoszféráját. Mindezek ellenére kijutottam már pár nagyobb csapat meccsére a Liverpooltól  West Hamig, de a stadionok belső látványától eltekintve, semmi nem volt ami megfogott volna. A szurkolás, a közönség, a tűz, már rég nem meghatározó az angol lelátókon és tudom, hogy vannak kivételek, de nagy átlagban szerintem méltatlanul hangulatlanok a találkozók, főleg a "Premier Ligában". Persze az igazi szurkolók nagy része már ki se jár kedvenc csapata meccsére, akik meg kint vannak, többet használják a mobiljukat, mint nézik a meccset. Az, hogy a 75. perctől már mennek haza az emberek, számomra nevetséges és érthetetlen, főleg a jegyekhez való nehéz hozzájutás és a borsos árak miatt. Persze, ez az én problémám, nekem kell megemésztenem. Egyszerűen fogalmazva, a meccsek hangulata, a drága biléták, az ülve meccsnézés: nem az én világom. Ezért, jelenleg nem is hajtom a meccslátogatást Angliában, majd talán később, ha megbékéltem az itteni szurkolói kultúrával. Mindezek ellenére, van pár jegyem a szigetekről, melyek egyik felén személyesen voltam kint, míg a másik felét egy megvett, régebbi programfüzetben találtam. Ebből a két irányból lett a 8 jegyem, amit most megosztok a nagyközönséggel.


2002.05.04   Arsenal FC - Chelsea FC (FA Kupa Döntő)

2007.05.19   Chelsea FC - Manchester United FC (FA Kupa Döntő)

2008.02.24   Chelsea FC - Tottenham Hotspur FC (Ligakupa Döntő)

2010.05.15   Chelsea FC - Portsmouth FC (FA Kupa Dontő)

2013.01.02   Chelsea FC - Queens Park Rangers FC (Premier League)

2013.05.27   Leicester City FC - Watford FC (FL Championssip Play-off Elődöntő)

2013.09.22   Crystal Palace FC - Swansea City FC (Premier League)

2016.02.02   West Ham United FC - Aston Villa FC (Premier League)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése