2016. március 7., hétfő

Rover Sport - Oxford Cricket

Oxford nem esik messze a jelenlegi lakhelyemtől, de valamiért, még nem sikerült olyan alaposan feltérképeznem a várost, mint azt szerettem volna. Ez elsősorban a sportpályákra igaz, mert a nagyobb és ismertebb létesítmények mellett, a kisebbekre csak ritkán jutott idő. Egy őszi napon ezen kívántam változtatni és egy kisebb úton, Horspath felől közelítettem meg az egyetemi várost, mert tudtam, hogy innen számtalan sporttelepbe botlok, már a település szélén. Ebből az egyik a Rover (Colwey) SSC otthona a Roman Wayen. Sajnos a főbejárat zárva volt, amikor fényképezni érkeztem, így kénytelen voltam hátulról megközelíteni a két krikettpályából és három focipályából álló grundot. Sajnos ilyen távolságból és ebből a megközelítésből nem tudtam sokatmondó képeket készíteni, de azért nem maradtam "üres kockákkal" a látogatás után. Azt már megtanultam, ha nem is jön össze minden elsőre,  majd egy másik vizit alkalmával több sikerrel járok. A két krikettpálya így nem sokat mutat magából és a pavilon részletei sem a legjobbak, de jártam arra, így egyenlőre nekem ennyi is elég.

Oxford - Roman Way Cricket Grounds 1-2 (Rover Colwey SSC)




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése