2015. november 29., vasárnap

Paris - AFAC Sports



Párizsba menni jelenleg nem ajánlatos, legalább is nem tanácsolják az utazási irodák, ami az elmúlt hetek eseményeit figyelembe véve érthető is. Kérdés, lesz e majd valamikor ismét ajánlatos a francia fővárosba látogatni. Én szerencsére 2010-ben már eljutottam a Szajna partjára és hazudnék ha azt mondanám teljesen elvarázsolt. Sajnos a mostani események előszele már akkor végigfutott a városon és igaz minket nem ért különösebb atrocitás az ott eltöltött 4 nap alatt, de letudva a mindenféleképpen látni kívánt részeket alig vártuk, hogy visszatérjünk a számunkra kellemesebb angol környezetbe. Ebből a kirándulásból származó stadion látogatásaimat már közzé tettem a blogon, egyetlen egy pályával vagyok még adós, nevezetesen az AFAC Sports Atlétikai és Labdarúgó Stadionnal, illetve a mellette álló sportcsarnokkal. A sporttelep nívós környezetben van kialakítva, szinte az Eiffel torony tövében, a Szajna partján. Ennek függvényében a képeket is a magasból csináltam, akárcsak annak idején a Stadion Garibaldiról Pisában. A stadion különlegességét is ez a helyszín adja és nem a sportpálya szépsége vagy az ott játszó csapatok híressége. Ha nincs előre lefoglalt jegyünk a toronyba, valószínűleg ezzel a bejegyzéssel most szegényebb lenne a blog olvasó közönsége.



AFAC Sports Stadion & Sports Hall




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése