2015. november 8., vasárnap

Néhány magyar nyakbavaló



Az elmúlt évben sikerült elég nagy számú magyar sálra szert tennem, némi utánajárás és kisebb anyagi áldozat árán. Ez az 5 viszont még egy régebbi (tavalyi) felhozatalból maradt megosztatlan, így mielőtt belefognék az új sorozat publikálásába, ezeket rakom a "látható" kategóriába. A Jobbik - Magyarország és az FK Szeged nyakbavalókat még Komcsi barátomnak köszönhetem, aki remélem látja odafentről, hogy milyen büszke vagyok a gyűjteményemre, amely nagy részt neki vagy az ő közbenjárásának köszönhetem. A Tempó Fradi sál egy ferencvárosi kollégától (Peterszky) származik, akinek sikerült szereznem egy hiányzó darabot a gyűjteményébe és ezt kaptam cserébe. A Gyulai SE kézilabda sál egy egykori debreceni gyűjtő és egyben barátom (Big) kollekciójából származik. Amikor felszámolta a gyűjteményét kértem, hogy ezt tegye el nekem és ő megtette. A Mosonmagyaróvár sálat az idén kaptam. Miután a helyi női kézilabda megerősödött és zöld asztalnál a legjobbak közé került a csapatom is vizitált arra. Igaz én nem voltam az ország nyugati szegletében, de Ilyés Tomi barátom (akinek amúgy is sok sálat  köszönhetek), gondolt rám és amikor neki felkínáltak egyet megvételre. A sálat megkaptam, az érte járó sörözéssel viszont még adós vagyok!









hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése