2015. november 29., vasárnap

Cricket Grounds III.




Mini krikett sorozatom harmadik részében Edlesborough, Wokingham és Potters Bar településekre viszem a látogatókat, ahol 1-1 kisebb pályát lelhet fel a fotózásra oly szomjas groundhopper.
Edlesborough településen csak átutazóban jártam a tavalyi évben, de egy kis előzetes tájékozódásnak köszönhetően tudtam merre menjek, ha látni akarom az Edlesborough CC hazai grundját. Nagy meglepetés nem ért a területtel kapcsolatban, ami inkább volt egy nagy park, több sportolási lehetőséggel, mint egy konkrét krikettpálya. A sokszor oly szép és különleges pavilon sem mutatott semmi újat, inkább az egyszerű kategóriába sorolnám az épületet. Wokinghamban elég sokszor megfordultam, de a rossz iránymutatás miatt évekbe telt mire ráakadtam a helyi sporttelepre. Konkrétan a labdarúgók szentélyét kerestem és amikor megtaláltam, örömmel tapasztaltam, hogy a helyi krikettpálya is ott van kialakítva. Nosza csináltam pár felvételt az Emmbroke & Bearwood CC grundjáról, amely kissé maradi, fehérre festett pavilonjával nem nyújtott olyan szép képet. Potters Barban kizárólag fotózási céllal érkeztem, így a helyi labdarúgó egylet mellett a krikett és egyéb sportpályák is terítékre kerültek. A The Walk névre keresztelt sportpálya egy fokkal ápoltabb, szebb és különlegesebb volt az előző két grundnál, de még így is beleszürkült az angol mezőnybe. Azért a fényképezés nem maradt el, hiszen ha nem is volt különleges a pálya, nekem mindenféleképpen egyet "kipipálást" jelent a végtelenített listámon. 


Edlesborough - The Green (Edlesborough CC)

Wokingham - Lowther Road (Emmbrook & Bearwood)

Potters Bar - The Walk (Potters Bar CC)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése