2015. január 10., szombat

Két sportcsarnok Angliából

Sok sportcsarnokot nem jártam végig Angliában, aminek van egy roppant egyszerű magyarázata. Én a teremsportok közül a kézilabdát szeretem a legjobban, ami a szigetországban a 2012-es olimpiáig szinte ismeretlen fogalom volt. Most se verdesi az eget az angol kézilabda csapatok száma, így az én lelkesedésem se túl nagy a sportcsarnokok irányába. Azért itt-ott beleakadok egybe, de ezek vagy egy nagyobb sport komplexum részei, központjai vagy egy híresebb csapat otthonai. Esetleg egy ismertebb rendezvényközpont, ami teremben rendezendő sportok lebonyolítására is alkalmas. A most bemutatott két sportcsarnok felfedezése is a véletlennek köszönhető, ami jelen esetben azt jelentette, hogy mellettük egy-egy nagyobb stadion volt kialakítva. Ennél többet nem is tudok az alul látható két csarnokról, beszéljenek inkább helyettem a képek.

Welwyn Garden City: Gosling Sports Park:

London - Hillingdon: Hillingdon Sports and Leisure Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése