2015. január 10., szombat

Angol focipályák mindenhol


Az angliai kirándulásaimból még akad pár kisebb jelentőségű labdarúgó pálya, melyek nem kerültek fel a blogra. Ezt a hiányt próbálom most orvosolni.

Az első ilyen a Buckingham Palota mögötti parkban kialakított labdarúgó pálya, amely nem állandó labdarúgó tér, hanem egy jubileumi meccsre alakították át focipályává a park egy kisebb részét. Az esemény az FA megalakulásának 150. évfordulója volt, amely egyben az első "hivatalos" labdarúgó meccs megrendezését is jelentette a királyi rezidencia területén. A meccsen Anglia két legöregebb amatőr egyesülete a Civil Service FC és a Polytechnic FC mérte össze tudását, ahol az utóbbiak győztek 2-1 arányban. A meccsre 2013 októberében került sor, de én még előtte (2008) felfedeztem magamnak a "királyi" gyepet, így a képek is ebből az időből származnak.

London - Westminster: Buckingham Palace Park:


Kidlingtonban is akad egy kisebb labdarúgó pálya, ami megbújik a Stratfield Broke krikett és rögbi pályái mögött és még nem került bemutatásra. Szinte észrevehetetlen, kivéve, ha az ember veszi a fáradtságot és körbejárja a parkot. Én annál lustább voltam. Maradtam a klubépület tövében és onnan próbáltam pár távolabbi képpel magam elé varázsolni az egyszerű játékteret.

Kidlington: Stratfield Broke Football Ground:


A Vale Farm Sport Centre Wembleyben található, és közös bejárattal rendelkezik a Wembley FC otthonául szolgáló szimplán csak Vale Farm néven szereplő létesítménnyel. A "mellékpályának" nem szenteltem nagy figyelmet a 2007-es esztendőben. Abban az időben szinte csak a labdarúgó pályákkal foglalkoztam, így az ilyen beazonosíthatatlan, labdarúgó csapat nélküli grundok elkerülték a figyelmemet, és csak akkor kerültek fel a "tréképemre" ha ilyen közel estek egy "igazi" csapat, "igazi" stadionjához.

London - Brent: Vale Farm Sport Centre:

Swindonban már többször is jártam, így a  The County Ground is többször a fényképezőm előtt végezte. A stadion mögötti edzőpályának viszont csak egyszer szenteltem figyelmet. A tréningmező nem sokat árult el magából. Ott van, felfestése is van, de se kapuk, se egyéb kellékek nem voltak kitelepítve amikor arra jártam. Azért készítettem pár képet a gyűjteményem számára, majd folytattam a pályákban igen gazdag környék feltérképezését.

Swindon: The County Ground Training Ground:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése