2014. május 26., hétfő

Highbury

Miután elolvastam Nick Hornby Fociláz című könyvét egyértelmű célom volt, hogy egyszer eljussak a Highburybe. Persze mindez csak álmaimban létezett, hiszen gondolni se mertem, hogy egyszer összejön annyi kis megtakarított pénzem, hogy csak úgy kijussak Londonba és ott kedvemre grasszáljak. Ebben az időben a kijutásra akkor lett volna a legnagyobb sanszom, ha a Loki megkapja az ágyúsokat valamelyik nemzetközi kupában. Tehát mondanom sem kell százalékosan mennyi esélyem volt arra, hogy élőben lássam az Arsenal szentélyét. Aztán a sors úgy hozta, hogy 2007-ben Londonba kerültem, így az első utam egyike a Highbury felé vezetett. Igaz akkor már tudtam, hogy majdnem egy éve bezártak a kapuk, hiszen az AFC az új Emirates stadionba költözött, a régi otthont pedig lebontásra ítélték. Igazából csak reménykedtem, hogy áll még pár stand a régi létesítményből amit megcsodálhatok. Amikor megérkeztem a híres stadion maradványaihoz örömmel konstatálhattam, hogy pár rész még szinte érintetlen, így gyorsan fényképezésbe is kezdtem. Sajnos a "bontási és építési" teleknek nyilvánított "The Home of Football" néven is futó történelmi épületből, csak ennyi jutott számomra, de legalább jutott valami. Ma luxusvillák vannak a stadion helyén, de ha egyszer lehetőségem nyílik rá, megnézem azt is mi lett az Arsenal régi szentélyéből


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése