2014. május 27., kedd

Bicester Town

2012-ben jártam elsőnek Bicester városában, ahol a helyi látnivalókat hamar letudtam, majd mentem is a The Sports Ground irányába, ahol a helyi Bicester Town FC fiai kergetik a labdát hétről-hétre. Első körben a főbejárat felől érkeztem, ami a pályának pont az a része, ahonnan nem sok mindent látni. Ráadásul a "front" is elég szegényes, így elsőre nem nagyon fogott meg az apró kis létesítmény. Egy évvel később Bicester Village híres outlet centerében néztünk szét, amit pont a pálya másik oldala felől kell megközelíteni, így természetesen megálltam pár fénykép erejéig. Nagyon innen sem fogott meg a pálya, így csak a megszokott képmennyiséget készítettem el, majd arrébb sétáltam, mert közvetlen mellette a helyi rögbisek otthona volt felfedezhető.

The Sports Ground:

2012

2013

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése