2014. május 26., hétfő

Emirates

Amennyire vonzott a jó öreg Highbury, annyira nem érdekelt az éppen egy éve átadott Emirates Stadion, melyet sokszor csak a The Emirates névvel jelölnek, még hivatalos közleményekben is. A drukkerek egy része viszont a stadionra az Ashburton Grove elnevezést használja, lévén ők kevésbé tudják elfogadni, hogy a szentélyüket egy szponzor után nevezték el. A szinte teljesen lerombolt Highbury után azt hittem majd kicsit feldobott leszek az új Emirates stadion látványától, de nem így lett. A régi, már alig álló standok sokkal jobban megérintettek, mint ez a modern monstrum, amely London harmadik legnagyobb stadionja és a Premier Ligában is a második legtöbb néző befogadására alkalmas. Mivel időm volt, így körbe jártam a hatalmas létesítményt, csináltam pár fotót, majd felemás érzésekkel tovább is álltam. Azóta se jártam a stadion közelében, pontosabban azóta se vettem rá magam, hogy újra ellátogassak a környékre egy meccsre vagy csak egy újabb vizitre.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése