2014. február 6., csütörtök

Wembley Arena

Ha Angliában Londondont és azon belül Wembley-t emlegetik, akkor az emberek 95%-ának a híres stadion, a labdarúgás és a nagy koncertek jutnak az eszébe. Ezzel nincs is semmi gond, hiszen a stadion szinte egybe forrt Angliai és a világ labdarúgásával valamint a híres előadók nagy fellépéseivel. Akinek van lehetősége az meglátogatja a szentélyt a Fővárosban járva, még ha az új, már nem is a régi, de mégis mintha egy és ugyanaz lenne. Én is így tettem még 2007-ben, amikor a londoni kirándulásomon a lenyűgöző stadion mellett észrevettem egy kisebb létesítményt, melyet Wembley Arénának kereszteltek. Természetesen a gép kéznél volt, így készítettem pár egyszerűbb felvételt erről a sportkomplexumról is, pedig akkor még sokat nem tudtam a benne rejlő "lehetőségekből". Aztán kiderült hogy elég régen (1934) építették és igen sokfajta sportnak és csapatnak volt otthona a jégkorongtól, a teniszen át  a darts versenyekig. Már helyszín volt az 1948-as Londoni Olimpián is és természetesen újra helyszín lett a 2012-es nyári játékokon, így joggal tekinthetünk az Arénára is sporttörténelmi épületként. A vizitem alatt sajnos bejutni nem sikerült, de kívülről azért jó pár képpel elláttam magam, főleg 2010-ben, amikor a magyar válogatott játszott a stadionban és ismét volt lehetőségem lencsevégre kapni a mellette lévő sportcsarnokot.

2007

2010


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése