2014. február 4., kedd

Victory Stadion - Portsmouth


2009-ben jártam Portsmouth-ban, de akkor nem is egyszer hanem legalább 3x-4x. Többnyire munkaügyben utaztam a Dél-Angliai kikötővárosban, de aztán annyira megtetszett amit láttam, hogy egy szabadnapon beültünk a kocsiba és leszáguldottunk egy kicsit jobban széjjelnézni. Idő híján a belvárosnak szenteltünk egy kis időt, majd a Historical Dock Yardot csodáltuk meg. Aztán jött a tengerpart, egy "hímzett D-Day" múzeum illetve pár Shermannal is közelebbi ismeretséget kötöttem. A stadionok természetesen nem maradtak ki a szórásból, de a Victory Stadium vizitje, csak a véletlennek köszönhető, csak úgy mint a helyi gyephokisok arénája, lévén a kettő egymás mellett volt kialakítva. Sajnos idő híján csak pár távolabbi képet sikerült készítenem a létesítményről, azt is csak így kerítésen keresztül, de megelégedtem ennyivel, hiszen azt se tudtam, hogy egyáltalán bejuthatok e a területre. A lényeg persze az élőben való találkozás volt ezen egyszerű, de a célnak tökéletesen megfelelő stadionnal, legközelebb majd jobban készülök és akkor több időm lesz az ismerkedésre.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése