2014. február 8., szombat

Állapot ellenőrzés - Beaconsfield, Marlow, Maidenhead

2013 az ismétlések éve volt, így jártamban-keltemben ahová tehettem újra bekukkantottam. Főleg a kisebb létesítmények állapota érdekelt, hiszen 5 év nagy idő, így ezalatt bármi megtörténhetett azon  kis stadionokkal melyekkel nincs tele a média!

Első túrám a beaconsfieldi Halloways Park felé vezetett ahol bő 5-6 éve jártam utoljára. A mostani nyári napon meccs és edzés híján bebocsájtást nem nyertem, mert a klubház felől egy nagy vaskapu zárta le a továbbhaladást. Szerencsére a pálya szolid körbekerítésének köszönhetően jó pár képet tudtam készíteni a játéktérről és a két komolyabb lelátóról. A klubház mögötti állórészen csak némi festési munkálatokat (korlátok) lehetett észrevenni, a tribünön viszont kicserélték a székeket a mázolás mellett. A klubházban sok újat nem fedeztem fel, az állaga marat a megszokott egyedül csak az volt feltűnő hogy a "hölgyek" táblája már nem volt kinn a falon, így ők valószínűleg más pályára tették át a székhelyüket. Mivel időm volt, ezért egy kis bujkálást is engedélyeztem magamnak a bokrokban, így egy teljesen új megközelítésből is sikerült képeket készítenem a lelátókról, melyekkel a fotóalbum részt frissítettem.

Beaconsfield - Holloways Park:

Marlow városában 2013-ban kisebb vizitet tartottam, "sportkomplexumok" feltérképezése címmel. Itt-ott több kisebb pályára akadtam, ahol a helyi 2.-3.-4. számú csapatok rúgják a bőrt vagy csinálnak egyéb tevékenységet a különböző méretű és anyagú labdákkal. Ezen kis akció keretében felkerestem az Alfred Davis Memorial Groundot is és emlékeztem, hogy ezen kis tribün az elsők között volt Angliában melyek elnyerték a tetszésemet. Most nem vacakoltam sokat, mivel már jártam ott gyorsan a stadionnál kötöttem ki, ahol épp egy jó kis edzőmeccsbe kóstolhattam bele, mintegy 30 néző előtt, akik a még mindig lenyűgöző tribünről követték az eseményeket. Természetesen engem elsősorban a stadion lelátói része érdekelt, de azért pár percet elidőztem a "sárdagasztással" is és szerencsémre még egy gólt is láthattam. A pálya körbefotózása során rá kellett jönnöm, hogy az elmúlt pár évben sok változás nem történt a játéktéren és a lelátókon, legalább is én elsőre semmi fontosabb újítást, fejlesztést nem vettem észre. Ettől függetlenül a stadion még mindig szép, karbantartott és az ilyen kis csapatokért és pályájukért érdemes megállás nélkül utazni és fotózni.

Marlow - Alfred Davis Memorial Ground:

Maidenhead gyakori célja utazásaimnak és csak úgy mint Marlowban itt is rengeteg felfedezetlen sportpályára akadtam rá az elmúlt pár évben. A városban és környékén a krikett igen csak népszerű, így nincs olyan év, hogy ne fedeznék fel egyet-egyet. A labdarúgás már kissé visszafogottabb a városban, melyet elsősorban a Maidenhead United szarkái képviselnek, de azért pár kisebb alakulat is felfedezhető még a településen. A York Road ismerős lehet a labdarúgás szerelmeseinek, vagy legalább azoknak akik olvasták Nick Hornby Fociláz című klasszikusát, hiszen az író is megemlíti párszor szülővárosa csapatát és stadionját. Legutolsó vizitem óta pár kisebb és egy nagyobb változás történt a pályán, melyből a legszembetűnőbb az egyik kapu mögötti állóhely lefestése csapat színével és a Maidenhead Utd felirattal, ami igen sokat dob a létesítmény megítélésén. A tribün szinte semmit nem változott, míg a többi állóhelyi rész is maradt a pár évvel ezelőtti állagában. A vizit után még várt rám pár kisebb létesítmény a városban, így tovább is álltam azzal a határozott szándékkal, hogy legközelebb egy meccsre jövök ki a York Roadra.

Maidenhead - York Road:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése