2013. május 11., szombat

Millwall

Még a "nagy" londoni kaland elején gondoltam úgy, hogy a The New Den meglátogatása az első stadion viziteim egyike lesz. Így is lett és pár akkori szálláshelyemhez közeli "pálya" letudása után már robogtam is a Millwall szentélye felé, ami nem titkoltan a hírhedt szurkolói vagy ha úgy jobban tetszik a huligánjai miatt kerül a magamfajta "rajongók" kiemelt figyelmébe. A stadionnal nem cicóztam sokat szépen körbe jártam és egy-egy stand mögötti rész nem volt a legbizalomgerjesztőbb, már csak az ott húzódó vasúti (metró) vonalak miatt sem. A főbejáratnál sem volt másabb a helyzet, egy kocsijavító műhely mellett elsétálva alaposan megnéztek a "helyiek", de lehet hogy mindez csak "paranormális" jelenség volt. A stadion amúgy megfogott, nem volt benne semmi extra, amolyan angolos lelátók, de még is a Millwall FC neve add egy pluszt a létesítménynek, így nekem is jobban tetszett az átlagnál. Bejutni sajnos nem sikerült mert se meccs, se edzés, se egy kósza pályamunkás nem volt a közelben, ellenben a shopban jó kis akciók dúltak, így onnan feltöltöttem az addig igen csak hiányos készleteimet. 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése