2013. május 20., hétfő

AS Roma

Felcseperedésem egyik legkedveltebb csapatának számított az olasz főváros első számú alakulata, vagyis az AS Roma. Persze nem a hazai sikerei vagy a nemzetközi porondon elért kiemelkedő eredményei miatt, hanem a legendás Curva Sud teremtette remek hangulat és a római drukkerek hírhedt cselekedetei emelték az bordó-sárgákat a közismert kategóriába. Nagy szerepe volt a csapat megkedvelésében a kilencvenes években a magyar TV által sugárzott "Keménymag" című filmnek, ami jó pár korombeli srácot ragadott magával és ha nem is feltétlen híve, de nagy csodálója lett a Commando Ultra Curva Sud vezette kanyarnak. Az első olasz sálam is római volt, miután egy kedves barátom és barátnéja Olaszországban vizitált én pedig egy szép "Forza Roma" sálat szerettem volna kapni a viszontlátás örömeként. Eme óhajom valóra vált így megkezdődhetett a római sarok kialakítása, amit azóta még 10 db nyakbavaló követett. Ennek ellenére kiemelt figyelmet soha nem fordítottam a bordó-sárga nyakbavalókra, a többségét ajándékba kaptam vagy éppen Olaszországban járva vettem magamnak. Egyenlőre nem is tervezem a bővítését ezen relikviáknak, de ha az utamba kerül egy vagy akár több, persze hogy nem fogom kihagyni az alkalmat.














hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése