2012. november 6., kedd

Leeds és Boulogne

Akkor ha elkezdtem folytatom!

A mai napra Leeds és Boulogne első számú csapatainak nyakbavalói kerülnek fel, igaz mindössze 5, de hát nem lehet minden csapattól 20-30 sálja az embernek! :)

A Leeds sálak nem rég kerültek hozzám, igazából régóta fájt a fogam a United egy sáljára. Beruháztam tehát egy régebbi csíkos, hímzett változatra, majd ahogy lenni szokott pár hét alatt befutott még kettő. Ebből az egyik egy igen öreg darab, míg a másik egy szimpla klubsál, melyet bármelyik shopban belehet szerezni.





Az US Boulogne sálakat a stadion melletti shopban vettem, lévén arra jártunk az idén nyáron. Szerencsém volt, mert épp nyári leárazások voltak, így egyet fizet kettőt kap akció keretében mindjárt két piros-fekete nyakbavalóval gazdagodtam. Nincs bennük semmi extra. Sima klubsálak, melyek most már az én gyűjteményemet gazdagítják.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése