2012. november 6., kedd

Hemel Hempstead

2010-ez írtunk, amikor stadion felfedező kalandtúrára érkeztem Hemel Hemstead városában. A helyi első számú csapat, a "The Tudors" becenévre hallgat, így nem is csoda, ha a piros-fehér alakulat címerének közepén VIII. Henrik ismert alakja bontakozik ki. A stadion a Vauxhall Roadon helyezkedik el és kívülről ugyan nem több mint bármelyik hasonló 2-3 ezer fős létesítmény, de belülről viszont nagyon pofás volt. Igaz nem volt benne semmi különleges, csak a tény, hogy minden egyes oldalon volt lelátó, valahogy többet adott, mint a megszokott tribün plusz körbe korlát kombináció. Szóval lelkesedtem a létesítményért és az általam látott kisebb stadionok közül ez, az egyik leghangulatosabb volt. Tényleg nem másért, csak az ilyen "esetben" szokatlan négy lelátó miatt.

Vauxhall Road (Hemel Hamstead Town FC):


A HHTFC hazai pályájának alapos feltérképezése után, még nem rohantam egyből haza, hanem a Leverstock Green részre száguldottam át, ahol a városrész zöld-fehér (minő véletlen színválasztás) színű csapata játssza hazai meccseit a Pancake Lane-en. Ez a pálya is igen rendezett volt, igaz itt már a megszokott egy kisebb tribün és körbe korlát kép fogadott, de a "szentélynek" így is volt valami plusz kisugárzása. A lényeg hogy láttam két pofás, rendezett futball pályát Hemel Hemstead városában. Soha rosszabb "kirándulást".

Pancake Lane (Leverstock Green FC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése